Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Algemene vragen

Hoe kan ik contact opnemen met NDT?

Heeft u een vraag over kaartverkoop, dan kunt u contact opnemen met de kassa van het betreffende theater. In Den Haag bijvoorbeeld bij Amare. Een lijst met alle Nederlandse theaters vindt u hier.

Voor overige vragen kunt u gebruik maken van het contactformulier.

 

Hoe kan ik me voorbereiden op mijn bezoek?

Haal het meeste uit uw bezoek en bekijk onze praktische informatie.

Mag ik fotograferen in de zaal?

Het is niet toegestaan tijdens de voorstelling om foto's te maken in de zaal.

Moet ik mijn telefoon uitschakelen?

Wij verzoeken u uw smartphone uit of op 'stil' te zetten tijdens de voorstelling.

Is het erg als ik een paar minuten te laat ben voor de voorstelling?

Helaas is het niet mogelijk om na aanvang van de voorstelling nog de zaal te betreden. Dit zal de beleving voor andere bezoekers verstoren en kan eventueel tot last zijn voor de dansers.

Vragen over kaartverkoop

Waar kan ik terecht met vragen over mijn toegangskaarten?

NDT verkoopt zelf géén kaarten maar verwijst u hiervoor altijd naar de kassa van het betreffende theater. Een overzicht van Nederlandse theaters vindt u hier.

Wat zijn de prijzen voor een NDT voorstelling?

NDT treedt op in verschillende theaters in Nederland die verschillende rangen en prijzen rekenen voor NDT-voorstellingen. Om die reden publiceren wij zelf geen prijzen op de NDT- website. Meer informatie over prijzen van toegangskaarten vindt u op de websites van de betreffende theaters.

Kan ik ruilen of retourneren?

Ruilen en retourneren van losse kaarten
Je kunt je kaarten tot uiterlijk 24 uur voor aanvang van de voorstelling ruilen voor een andere voorstelling of geheel retourneren. Neem hiervoor contact met de kassa van Amare per e-mail of telefoon. Bij het retourneren ontvang je een tegoedbon. Voor ruilen of retourneren rekenen ze €3,50 administratiekosten per order.

Ruilen binnen abonnementen, series en passe-partouts
Je kunt je kaarten alleen ruilen voor dezelfde voorstelling op een andere dag of tijdstip. Je kunt je kaarten niet ruilen voor een andere voorstelling buiten het abonnement. Ruilen kan tot uiterlijk 24 uur voor aanvang van de voorstelling via het bespreekbureau. Neem hiervoor contact met Amare  per e-mail of telefoon. Voor ruilen rekenen ze €3,50 administratiekosten per order.

laden...