Corporate partnering

Ideale partner

NDT is de ideale partner voor organisaties die hun filantropische initiatieven willen bekrachtigen en inspiratie willen opdoen. Jarenlange ervaring met corporate partnering en de kennis en kunde van onze professionals op het gebied van marketing, brand activation en corporate reputatie garanderen een creatieve en grensverleggende samenwerking die bij uw organisatie past.

Partners van NDT dragen direct bij aan de ambitie van NDT om haar rol als (inter)nationaal toonzettend gezelschap te verstevigen en te behouden. Zij helpen het gezelschap haar nek uit te steken, artistieke risico’s te nemen en nieuwe wegen te ontwikkelen om mensen wereldwijd met danskunst te blijven inspireren.

De huidige Founding Partners en Corporate Partners stellen met hun langdurige verbintenis NDT in staat om een lange termijn visie te ontwikkelen en haar ambitie waar te maken. NDT is hen daar zeer dankbaar voor.

Case brandactivation Samsung

Voor de introductie van de Samsung Galaxy S7 in Zuid Korea waarbij alles draaide om de kwaliteit van de foto’s die met de telefoon gemaakt konden worden werkten Samsung en NDT samen aan een brand activation campagne. In twee spannende weken werkten de dansers van NDT 1, technici en Paul Lightfoot, NDT’s artistiek directeur samen met Samsung Zuid-Korea aan een exclusieve tentoonstelling van dansfoto’s gemaakt met de nieuwe Samsung Galaxy S7 smartphone! Met een abri campagne en korte video’s die in verschillende online kanalen werden ingezet werd de campagne aangejaagd en ontstond een groot bereik.

Corporate communicatie Aegon

Jaarlijks voert Aegon de Aegon Retirement Readiness Survey uit in samenwerking met het Transamerica Center for Retirement Studies®, Instituto de Longevidade Mongeral Aegon en Cicero Group. Dit rapport belicht de unieke pensioenuitdagingen waarmee mensen in fysiek veeleisende beroepen worden geconfronteerd, en geeft bruikbare aanbevelingen om risico’s te beperken. Dansers van NDT, met hun relatief korte carrière, werden geïnterviewd over de uitdagingen waarmee zij worden geconfronteerd. De video’s worden gebruikt bij de presentatie van het rapport in verschillende landen als de U.S.A. en Polen en online.

Download het rapport

Case marketing Renault

Renault en NDT delen een passie voor beweging, esthetiek en design. Tijdens de landelijke theatertour van Symphysis in 2015 van NDT2 – de kweekvijver voor jonge danstalenten – stond de compleet vernieuwde Renault Espace samen met de dansers in de spotlights in tien theaters in Nederland. Daarnaast werden diverse communicatiemiddelen ingezet, waaronder ‘ branded content’ in de vorm van een advertentiebijlage in NRC Handelsblad en verschillende social media kanalen van beide partners. De campagne is genomineerd voor de Sponsorring.

Partner worden

Uw organisatie kan zich op verschillende niveaus aan NDT verbinden: van Corporate Sponsor tot Founding Partner tot Project Partner. Welk partnerniveau u ook kiest, u verbindt uw merk aan het meest innovatieve dansgezelschap in Nederland en zijn avontuurlijke en transformerende artistieke ervaringen – en aan een zeer gerenommeerd dansgezelschap wereldwijd.
Corporate sponsoren ondersteunen de bedrijfsvoering van NDT terwijl ze hun merk koppelen aan een internationaal, vooruitstrevend gezelschap en een scala aan hospitality mogelijkheden voor werknemers en stakeholders ontvangen. Founding partners genieten daarnaast van een duurzame culturele samenwerking en creatief, grensverleggend en uniek maatwerk zodat doelstellingen op het gebied van marketing, corporate responsibility en brand activation worden bereikt. Project partners kunnen zich verbinden aan een specifiek project of kiezen voor een impactvolle unieke campagne met het gezelschap rondom een project.

Projecten

Creatie | Nieuwe creaties

Elk seizoen presenteert NDT acht tot tien nieuwe creaties.  Gerenommeerde choreografen en relatief onbekende dansmakers houden het repertoire en de kunstvorm spannend en fris voor zowel de dansers als het publiek. Zo is en blijft NDT van grote toegevoegde waarde voor moderne dans op wereldniveau. Bijdragen aan deze nieuwe creaties maakt dat u betrokken bent bij de artistieke kern van NDT.

Bestaand repertoire

Sponsoring van bestaand repertoire geeft uw organisatie de kans om ieder seizoen haar merk te verbinden aan bestaande creaties die terug keren op het programma. Dat is essentieel omdat zo geliefde en soms kostbare producties uitgevoerd kunnen blijven worden. Het helpt ook om de hoge kwaliteit van het gezelschap te handhaven door de steun aan repetitietijd en om de kosten van de renovatie/aanpassen van decors en kostuums te dekken.

Creatie | Jongeren programmering

Voor jongeren ontwikkelt NDT op dit moment een laagdrempelig programma waarmee een jonger en meer divers publiek bereikt kan worden. Het programma bestaat uit een jaarlijks evenement op een steeds wisselende, alternatieve, voor jongeren aantrekkelijke locatie. Het getoonde repertoire wordt aangepast aan de ruimte waardoor een andere beleving van de danskunst van NDT ontstaat. Vanuit het perspectief van de dansers als ook van het jonge publiek. Daarnaast organiseert NDT voor deze groep een aantrekkelijke randprogrammering rondom een aantal bestaande voorstellingen. Bijdragen aan dit project is een prachtige kans; u helpt NDT om deze moeilijk grijpbare doelgroep te bereiken én een vernieuwend project te realiseren.

Social Seats

Diversiteit is voor NDT een belangrijk thema. De positieve impact van kunst op het welbevinden van mensen maakt vaak een groot verschil in hun leven en in de gemeenschap waarin zij leven. Daarom wil NDT graag zijn kunst en voorstellingen toegankelijk maken voor mensen die niet de financiële middelen hebben om zelf kaarten te kopen. Een partnerschap met NDT in dit project geeft een heldere invulling aan uw Corporate Responsibility én heeft een enorme positieve impact op het leven van deze mensen en de gemeenschap waarin zij leven.

Internationale tours

Als partner van de internationale tours heeft uw organisatie een grote impact op de internationale aanwezigheid van NDT. Met jaarlijks meer dan 70 optredens wereldwijd - van Madrid tot Melbourne, New York tot Hong Kong, Stuttgart tot Singapore - deelt NDT haar kunstenaarschap en talentontwikkelingsprogramma's met mensen over de hele wereld. Een fantastische gelegenheid om u organisatie wereldwijd te positioneren en te verbinden aan een globaal gerenommeerd gezelschap. U kunt denken aan activaties, ontvangsten voor uw stakeholders of netwerken met de relaties van NDT in de steden waar u met uw organisatie actief bent.

Partners NDT

NDT is haar huidige Founding partners en Corporate partners zeer dankbaar voor hun verbondenheid en onmisbare steun aan het gezelschap.

corporate partners

Contact

Barbara de Heer

Head of Development
Contactformulier Barbara
Van gedachten wisselen over een partnerschap? Stuur een bericht!

Neem contact op met Barbara de Heer.