NDT en Renault genomineerd voor SponsorRing


Nederlands Dans Theater (NDT) en Renault zijn met de case ‘Pas de deux’ genomineerd voor de SponsorRing 2015, in de categorie ‘Kunst en Cultuur’ . De SponsorRing is de jaarlijkse prijs voor de beste sponsorcases van Nederland.

Uitgangspunt van de case was de introductie van het nieuwe model Renault Espace. In theaters door heel Nederland vond de presentatie van de Espace plaats rondom de voorstelling Symphysis van NDT 2. Daarnaast werden diverse communicatiemiddelen ingezet, waaronder ‘ branded content’ in de vorm van een advertentiebijlage in NRC Handelsblad en verschillende social media kanalen van beide partners. In deze unieke case kwamen gezamenlijke doelstellingen als gedrevenheid, beweging, constante vernieuwing en artistieke expressie op creatieve wijze tot uiting.

“Wij zijn erg trots op de SponsorRing nominatie voor onze samenwerking met Renault! De nominatie is een erkenning van ons cultureel ondernemerschap, waarbij cultuur en commercie elkaar versterken zonder afbreuk te doen aan de authenticiteit en artistieke vrijheid van NDT, èn van Renault.”
, aldus Janine Dijkmeijer, algemeen directeur NDT.

Op donderdag 26 november is de bekendmaking in De Kromhouthal in Amsterdam.